Inloopbijeenkomst De Held en Gravenburg

• 22 mei 2024 17:00 tot 20:00
  • locatie: MFC t Vinkhuys, Groningen
Direct opslaan in uw agenda

Beste lezer,

Na jaren onderhandelen hebben we voor de nieuwe wijk De Held III met de marktpartijen een akkoord op hoofdlijnen afgesloten. Het college van B&W heeft eind maart dit akkoord bekrachtigd en hierover de gemeenteraad geïnformeerd. Nu is het tijd om de omgeving te informeren. We organiseren twee inloopbijeenkomsten waarvoor de bewoners van De Held en Gravenburg zullen worden uitgenodigd per brief.

Bij deze nodigen we u ook van harte uit om één van de twee inloopbijeenkomsten te bezoeken.

De bijeenkomsten worden gehouden op:

• Woensdag 15 mei 2024 van 17.00 tot 20.00 uur
  • Woensdag 22 mei 2024 van 17.00 tot 20.00 uur

Locatie:

• MFC ’t Vinkhuys, Diamantlaan 94 te Groningen

We laten tijdens de bijeenkomst het concept stedenbouwkundig kader zien. Met themaborden brengen we de belangrijkste onderdelen hiervan in beeld. Voorbeelden hiervan zijn verkeer, groen, wonen en water.

U kunt uw opmerkingen tijdens de bijeenkomst op papier achterlaten. Reageren kan ook via onze webpagina over De Held III: www.gemeente.groningen.nl/de-held-iii. Na de inloopbijeenkomsten kunt u daar ook de afbeeldingen van de themaborden vinden. We horen graag wat u van de plannen vindt.

Hopelijk spreken we u op woensdag 15 of 22 mei.

Met vriendelijke groet,

Projectteam De Held III