Uitnodiging VNG Bestuurdersdag

• 27 november 2020 13:00 tot 15:40
  • locatie: Online bijeenkomst
Direct opslaan in uw agenda

Lees online

Programma VNG Bestuurdersdag
Op de Bestuurdersdag starten we plenair met een vooruitblik op komend jaar. VNG-voorzitter Jan van Zanen spreekt over de belangrijke thema’s in onze inzet voor de kabinetsformatie. Vervolgens spreekt Rijksbouwmeester Floris van Alkemade over de “verbeelding” van de grote maatschappelijke opgaven, met specifieke aandacht voor één van onze grootste opgaven: de woningbouw.

Deelsessies
In de deelsessies nemen de verschillende VNG-commissies u mee in de diverse thema’s van onze inzet voor de kabinetsformatie. Onder de aanmeldlink vindt u meer informatie over de verschillende deelsessies en kunt u zich per ronde opgeven voor 1 deelsessie.

Plenair
13:00 uur Plenaire opening en speech door VNG-voorzitter Jan van Zanen
13:20 uur Rijksbouwmeester Floris van Alkemade over onze grote maatschappelijke opgaven

Deelsessies
13:45 uur Deelsessie ronde 1
14:30 uur Pauze
14:40 uur Deelsessie ronde 2

Plenair
15:30 uur Plenaire afsluiting
15:40 uur Einde

Aanmelden
Alle burgemeesters, wethouders, griffiers, gemeentesecretarissen en raadsleden zijn van harte uitgenodigd.

Deelname is kosteloos.