Dorpsgesprek aardbevingen Ten Post

• 03 december 2020 21:00 tot 22:30
  • locatie: Dorpshuis ’t Holt, B. Kuiperweg 11
Direct opslaan in uw agenda

Dorpsgesprekken over de aardbevingen

De gemeenteraad van Groningen nodigt inwoners van het aardbevingsgebied uit voor een dorpsgesprek over de aardbevingen. Want we blijven ons druk maken over de dorpen die al zo lang getroffen zijn door aardbevingsellende vanwege de gaswinning.

We willen er alles aan doen om als volksvertegenwoordigers op te komen voor uw belangen. Dat doen niet alleen richting het gemeentebestuur, maar ook richting NCG en het Rijk. Daarom blijven we met u als inwoner in gesprek over schadeafhandeling, versterking en dorpsvernieuwing. We willen horen hoe het gaat, of er sinds eerdere gesprekken en acties verbetering is, waar nog obstakels zitten en waar we ons steentje nog kunnen bijdragen om zaken vlot te trekken.

Wanneer zijn de dorpsgesprekken?
Donderdag 26 november 2020 in Ten Boer – Geref. Kerk De Levensbron, Vijverweide 26
Donderdag 3 december 2020 in Ten Post – Dorpshuis ’t Holt, B. Kuiperweg 11
Donderdag 10 december 2020 in Woltersum – Dorpshuis de Bongerd, Dobbestraat 17

Op elke avond vinden 2 gesprekken plaats (19.00 – 20.30 en 21.00 – 22.30 uur). Bij elk gesprek zijn maximaal 6 raadsleden en 15 bewoners. U kunt zich voor 1 van deze gesprekken aanmelden via griffie@groningen.nl. De gesprekken zijn onder strikte handhaving van de coronamaatregelen en RIVM-richtlijnen. Meer informatie gemeenteraad.groningen.nl (knop ‘Gesprek versterking Ten Boer’ op homepage).

We nodigen u van harte uit voor deze dorpsgesprekken.

De gemeenteraad van Groningen

Activiteiten overzicht