Webinar Wonen & Zorg

Uitnodiging gratis Webinar:

25 april 2022

van 16.00 tot 18.00 uur

Klik hier om je aan te melden

rondom samenwerking in Wonen & Zorg

Bestuurders en commissarissen van woning-corporaties kunnen voor deelname aan dit Webinar 2 PE-punten verkrijgen.

Geachte relatie van Atrivé,

Met dit bericht willen we je uitnodigen om deel te nemen aan het, door Atrivé en Rijnconsult te organiseren Webinar over Wonen & Zorg. Je ontvangt deze mail omdat je in het adressenboek staat voor verzending van de nieuwsbrief van Atrivé en bovendien werkzaam bent bij een woningcorporatie, gemeente of zorgorganisatie, of om andere redenen geïnteresseerd zult zijn in dit Webinar.

We willen allemaal dat mensen ‘langer thuis’ blijven als ze zorg nodig hebben. Maar door het scheiden van Wonen & Zorg worden de financiën krapper. Hoe werkt dit in het (regionale) samenspel tussen beleidsmakers, bestuurders en praktijk? In een Webinar met doorgewinterde bestuurders als Erik Gerritsen en Eppie Fokkema gaan we hierover in gesprek met lokale ondernemers als Wiel Derikx en Monique Hageman. En jij bent van harte uitgenodigd hier aan deel te nemen, maar ook om een bijdrage te leveren. We streven naar meer begrip voor de partijen in het speelveld, een leerervaring voor allen en hopen te komen tot een gezamenlijke statement over wat er wel mogelijk is in het samenwerken rondom wonen en zorg.

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo