Noord in Nieuwspoort

• 31 mei 2022 16:30 tot 19:00
  • locatie: Provinciezaal, Nieuwspoort Den Haag
Direct opslaan in uw agenda

Noord in Nieuwspoort:

Beste relatie,

Laat u verrassen door de kracht van het Noorden! Kom op 31 mei langs bij Noord in Nieuwspoort en ontdek hoe noordelijke kennis en innovatie Nederland verder brengt.

Het thema van dit jaar is: 'Passend onderwijs voor een werkende arbeidsmarkt'. Onderwijs speelt een grote rol in het vitaal houden van de regio. Diverse kennisinstellingen hebben daarom de handen ineen geslagen en werken gezamenlijk aan een noordelijke kennisagenda, waarin gekeken wordt naar innovatieve manieren om onderwijs en arbeidsmarkt dichter bij elkaar te brengen.

Nadat we vorig jaar een digitale editie van Noord in Nieuwspoort hebben georganiseerd, kunnen we elkaar dit jaar weer fysiek ontmoeten. Daar kijken we enorm naar uit! Het belooft een interessant en afwisselend programma te worden, met inhoud, entertainment en uiteraard een variatie van noordelijke hapjes en drankjes.

Hieronder vindt u de praktische details op een rijtje:

NOORD IN NIEUWSPOORT 2022

Datum:             31 mei 2022

Tijdstip:            16.30 - 19.00 uur

Plaats:               Provinciezaal, Nieuwspoort Den Haag

Om u alvast een impressie te geven, hierbij een link naar de aftermovie van Noord in Nieuwspoort 2018:  https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=nqSO02tDBxo

Graag tot ziens tijdens Noord in Nieuwspoort!

Hartelijke groet,

René Paas – CdK Groningen