Nacht van de Nacht

• 29 oktober 2022 17:45 tot 23:00
  • locatie: Divers
Direct opslaan in uw agenda

Doe ook mee!

Nacht van de Nacht in Groningen

Aanstaande zaterdag, 29 oktober, vindt de 18e Nacht van de Nacht plaats. Met uiteenlopende activiteiten in Groningen is dit een nacht om stil te staan bij het belang van duisternis in onze prachtige provincie.

Laat het donker donker en ontdek hoe mooi de nacht is. De Nacht van de Nacht is een jaarlijks evenement georganiseerd door de Natuur en Milieufederaties. Tijdens de Nacht van de Nacht worden er door het hele land honderden evenementen georganiseerd in het donker en doven honderden bedrijven en gemeenten lichten van gebouwen en reclameverlichting.

Doe jij ook het licht uit?  Hier  vind je tips en informatie om lichtverstoring te verminderen.

Hieronder vind je de activiteiten die in Groningen worden georganiseerd. Fijne nacht!

Zie bijlage!