UITNODIGING drugscontainer Raad

• 15 november 2022 19:00 tot 20:00
  • locatie: Stadsbeheer Duinkerkenstraat 45, Groningen
Direct opslaan in uw agenda

Uitnodiging drugscontainer Raad

15 november 2022

DRUGS IN DE (GRONINGSE)

PRAKTIJK

Heeft u altijd al willen weten hoe een drugslab eruit ziet? Herkent u de gevaren van drugscriminaliteit? En weet u waar u met uw signalen van ondermijning terecht kunt?

Op dinsdag 15 november 2022 organiseert het RIEC Noord-Nederland in samenwerking met de gemeente Groningen de bewustwordingsdag Groningen. Op deze dag brengt u een bezoek aan de 'Ondermijningscontainer' van Bureau Drugszaken, gefaciliteerd door het RIEC Noord-Nederland. Er wordt informatie gegeven over verschillende vormen van drugs en het herkennen van bijbehorende signalen. Door de voorlichting van Bureau Drugszaken worden de signalen op het gebied van drugs en ondermijning sneller herkend en worden de gevaren van drugsproductie zichtbaar.

Heeft u nog vragen of opmerkingen over vormen van ondermijning? Stel ze op deze avond aan de medewerkers van het RIEC Noord-Nederland en medewerkers van de afdeling Openbare Orde en Veiligheid van de gemeente.

RIEC

Het Regionaal Informatie en Expertise Centrum (RIEC) is het platform voor inzicht, samenhang, expertise en ondersteuning in de aanpak van ondermijnende criminaliteit.

Het RIEC Noord-Nederland en de gemeente Groningen zien u graag op deze dag.

VOOR WIE: Leden gemeenteraad van Groningen

WANNEER: Dinsdag 15 november 2022

TIJD: Van 19.00 tot 20.00 uur

LOCATIE: Stadsbeheer Duinkerkenstraat 45 9723 BP Groningen