Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Algemene vergader informatie

Per vergadering is aangegeven of deze live wordt uitgezonden wordt en of er inspraak mogelijk is. Interne/besloten bijeenkomsten zijn alleen voor raads- en collegeleden.

In verband met de verscherpte coronamaatregelen is het momenteel voor publiek en pers niet mogelijk om ter plaatse de vergadering bij te wonen.

Alle beeldvormende en interne sessies zijn tot nader bericht digitaal. De meningsvormende en inspraak sessies zijn hybride (fysiek/digitaal).

Toegang naar Topweer is de komende maanden via de hoofdingang aan het Martinikerkhof (de oudbouw van het Provinciehuis)

Datum:
08 dec. 2021, 9:30

Algemene vergaderstukken (8)

Uitklappen Inklappen

Digitaal
  • Wijziging agenda 8 december a.s.

Op verzoek van het schoolbestuur van OOG – en met instemming van de agendacommissie - wordt het op 8 december geplande gesprek uitgesteld naar 19 januari a.s. om 10.30 uur.

Het bestuur wil namelijk graag een fysieke ontmoeting, en dat is op dit moment niet mogelijk.

Vergaderzaal 1 (Radesingel 6)

Vergaderzaal 1 (Radesingel 6)

Overzicht Volgende

Topweer (Provinciehuis)