Uitnodiging voor 'Gast van de Raad' op 5 april

Gepubliceerd op: 23 maart 2023 14:03

foto raadszaal februari

De gemeenteraad van Groningen nodigt inwoners uit om 'Gast van de Raad' te zijn bij de raadsvergadering van woensdag 5 april.

U wordt als 'Gast van de Raad' ontvangen door de raadsleden Ietje Jacobs en Irene Huitema met wie u in gesprek kunt. De raadsleden vertellen over hun werk als volksvertegenwoordiger. En u kunt onderwerpen met hen bespreken die u bezighoudt. Daarna volgt u de raadsvergadering vanaf de publieke tribune en eet u een hapje met de raadsleden mee in de pauze.

Meerstad

Inwoners van de hele gemeente Groningen zijn welkom op 5 april. In het bijzonder nodigt de raad inwoners van het gebied Groningen Oost uit, waar ook Meerstad bij hoort. Want tijdens deze vergadering neemt de raad ook besluiten over Meerstad. Maar nogmaals: ook als u ergens anders in de gemeente woont, bent u van harte welkom op 5 april.

'Gast van de Raad' begint 5 april om 15.15 uur, de raadsvergadering om 16.30 uur. Graag aanmelden bij de raadsgriffie: griffie@groningen.nl of 050 367 7702. Er is een maximaal aantal deelnemers.

Agenda raadsvergadering 5 april

Meer informatie over 'Gast van de Raad'