Wijkgesprek met inwoners Selwerd, De Hoogte en Indische Buurt

Gepubliceerd op: 01 juni 2023 22:06

foto flyeren raadslid in Selwerd
Raadsleden delen flyers in Selwerd, De Hoogte en de Indische Buurt uit om inwoners uit te nodigen voor een wijkgesprek over hun wijk met raadsleden.
Wat gaat er goed in Selwerd, De Hoogte en de Indische Buurt? En wat moet echt beter? Daarover wil gemeenteraad met inwoners van deze wijken in gesprek op woensdag 7 juni.

Filmpje over het wijkgesprek Selwerd, De Hoogte en Indische Buurt

De gemeente werkt aan nieuwe plannen voor Selwerd, De Hoogte en de Indische Buurt. En daarom willen raadsleden als volksvertegenwoordigers ook graag met wijkbewoners in gesprek over hun wijken. Wat vinden de inwoners hoe het met hun wijk gaat. Wat zijn de sterke en zwakke kanten. Wat moet beter? En wat eerst? En hoe willen inwoners daarbij betrokken zijn?

Veiligheid

Het kan gaan over: de leefomgeving, sociale contacten, wonen, inkomen en werk, veiligheid, onderwijs en jeugd en alles wat er maar speelt en leeft. Daarom nodigt de raad de inwoners van Selwerd, De Hoogte en de Indische Buurt uit voor een wijkgesprek op woensdag 7 juni van 19.00 – 20.30 uur in buurtcentrum Sonde2000 in het Vensterschoolcomplex SPT, Eikenlaan 288-1.

Iedereen uit Selwerd, De Hoogte en de Indische Buurt kan met de raad in gesprek over de eigen wijk. Aanmelden hoeft niet per se. Maar het is wel fijn als een aantal inwoners dat wel doet in verband met de planning van de bijeenkomst. Aanmelden kan via griffie@groningen.nl of 050 367 7702.

Uitnodiging Wijkgesprek inwoners Selwerd, De Hoogte en Indische Buurt en raadsleden