Word Gast van de Raad bij laatste raad nieuwe raadzaal

Gepubliceerd op: 05 februari 2020 10:02

Raadsvergadering vanuit cockpit
Na bijna 23 jaar vergadert de Groningse gemeenteraad voor de allerlaatste keer in de nieuwe raadzaal van het stadhuis. Daar kunt u als Gast van de Raad bij zijn. Dat is volgende week woensdag 12 februari. U kunt u als Gast van de Raad aanmelden.

In de voorjaarsvakantie gaat het stadhuis dicht voor de grote verbouwing. De raadzaal verhuist dan naar de bovenste verdieping van het stadhuis. Nog één keertje kunt u als Gast van de Raad de raadsvergadering in de nieuwe raadzaal meemaken.

Van tevoren (15.30 uur) is er ontmoeting met een raadslid, namelijk Jasper Boter (VVD). Hij vertelt u over het werk als raadslid en bespreekt de agenda van de vergadering.

Gratis maaltijd voor de Gasten van de Raad

Na de vergadering, die vanwege een korte agenda niet heel lang zal duren, dineert u met de raad. Deze maaltijd wordt u als Gast van de Raad aangeboden.

Tijdens de verbouwing van het stadhuis vergadert de gemeenteraad eens in de 4 weken in het Provinciehuis. De vergaderingen van de raadscommissies vinden plaats in een pand van de gemeente aan de Radesingel 6 (het oude conservatorium).

Aanmelden kan via griffie@groningen.nl

Meer informatie: https://gemeenteraad.groningen.nl/contact-met-de-raad/Gast-van-de-raad