Participatiestrategie – Hoe doe je het in 2022?

• 19 april 2022 12:00 tot 13:00
  • locatie: Webinar
Direct opslaan in uw agenda

Graag nodigen we u en uw gemeenteraadsleden (in het bijzonder portefeuillehouders ruimtelijke ordening) en fractiemedewerkers uit om hieraan deel te nemen. Ook bestuurders en beleidsambtenaren van uw gemeente zijn uiteraard van harte welkom.

Hieronder vindt u een korte aankondiging.

Lunchwebinar: Participatiestrategie – Hoe doe je het in 2022?

Participatiestrategie is in 2022 nog belangrijker geworden. De ideeën van bewoners zijn hard nodig voor een leefbare omgeving, maar hun zorgen kunnen processen ook flink vertragen. De lage opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen maakt het noodzakelijk mensen beter te betrekken bij belangrijke keuzes in hun leefomgeving. Meer informatie en aanmelden

Weten wie de bijzondere gastsprekers zijn voor onze 4-daagse opleiding tot participatiestrateeg van juni 2022? Kijk snel op onze website!

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo