Informatiebijeenkomst OV-bureau, : statenzaal provinciehuis Groningen of via Webex

• 16 mei 2023 19:00 tot 20:30
  • locatie: Statenzaal provinciehuis Groningen of via Webex
Direct opslaan in uw agenda

UITNODIGING

Beste leden van provinciale staten van Groningen en Drenthe en de raad van Groningen,

Namens het OV-bureau Groningen-Drenthe nodig ik u van harte uit voor de Informatiebijeenkomst Openbaar Vervoer op dinsdag 16 mei aanstaande. Doel van de bijeenkomst is u (nader) te informeren over de staat van het OV in Groningen en Drenthe: wat speelt er, hoe werkt het, wat doet het OV-bureau precies en hoe houden we het OV beschikbaar en toegankelijk voor Groningers en Drenten? Uiteraard is er gelegenheid om vragen te stellen.

Praktische zaken:

Datum/tijdstip: dinsdag 16 mei 19.00-20.30 uur

Locatie: statenzaal provinciehuis Groningen of via Webex.

Zie digitale link in de bjlage voor deelnemen.

Wilt u fysiek aanwezig zijn? U bent van harte welkom! Stuur even een berichtje over uw komst naar statengriffie@provinciegroningen.nl

Statengriffie provincie Groningen

Tel.: 0503164458 (secretariaat)