Seminar 'Arbeidskrapte versus Brede Welvaart'

• 21 september 2023 13:30 tot 17:30
  • locatie: Martinikerkhof 12, Groningen

Graag nodigen wij u persoonlijk uit voor het Seminar 'Arbeidskrapte versus Brede Welvaart' op donderdagmiddag 21 september in de Statenzaal van het provinciehuis van Groningen. De voorzitter van de SER, Kim Putters, komt met ons spreken over de problematiek van de arbeidsmarktkrapte. Dat doen we in aanwezigheid van Noordelijke bestuurders, wetenschappers, werkgevers en vertegenwoordigers van werknemers en intermediaire organisaties.

Samen zullen we inzoomen op de vraag hoe de adviezen van de nationale SER een goede regionale vertaling kunnen krijgen. Via uw actieve deelname draagt u bij aan mogelijke oplossingen en aan een duurzame en welvarende toekomst voor onze regio!

Aan/afmelden
Via onderstaande pdf bestand kunt u laten weten of wij op uw komst mogen rekenen. Ook als u verhinderd bent willen wij dat graag weten. We sturen u dan geen herinnering meer. Na aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging. Later ontvangt u meer informatie over de verschillende deelsessies, waarvoor u zich kunt aanmelden.

Wij verheugen ons op een inhoudelijk en interactief seminar!

Met vriendelijke groet,

mr. drs. René Paas