Bloei Digitaal 2023

• 05 oktober 2023 10:00 tot 16:30
  • locatie: Suikerunieterrein, Groningen
Direct opslaan in uw agenda

Bloei Digitaal 2023

De gemeente Groningen organiseert op donderdag 5 oktober Bloei Digitaal: een groot congres over menselijker en slimmer digitaliseren bij de overheid. U bent hiervoor van harte uitgenodigd. Hieronder vindt u meer informatie.

5 oktober gaan we op het Suikerunieterrein in Groningen met elkaar op een inspirerende ontdekkingsreis en onderzoeken we thema’s als menselijker datagedreven werken, omgaan met privacy, slimme security, het organiseren van informatiebeheer en goede (digitale) dienstverlening.

Het programma is goedgevuld met grote namen als Alexander Klöpping, Ron Roozendaal, Sjoera Nas, Brenno de Winter, Arre Zuurmond, Ronald Damhof en Maike Klip. Daarnaast worden er onder meer workshops gegeven door Follow the Money, de cybercrime-onderzoekers bij de politie en een blinde burgermeester.

Ook de gemeente Groningen collega’s geven workshops tijdens het congres. Een aantal van onze adviseurs digitale dienstverlening geven een workshop om de ervaring van gebruikers te onderzoeken en de afdeling Geo & Data gaat verder in op de mogelijkheden om te werken met 3D. Daarnaast is er een workshop over 6 jaar gedragsverandering van informatieveilig werken, een privacy pubquiz en een heus boomercollege!

Bloei Digitaal heeft de inhoud van een congres met de sfeer van een festival. Er is geen centraal lunchmoment en naast het vaste programma valt er nog genoeg te ontdekken aan randprogrammering. We raden daarom aan om je voor maximaal 2 rondes in te schrijven.

Meer weten over het programma en gelijk inschrijven? https://duurzaamdigitaalgroningen.nl/aanmelden/