Inloop Herinrichting Raadhuisplein Haren

• 17 oktober 2023 17:00 tot 20:00
  • locatie: vm. Gemeentehuis van Haren aan het Raadhuisplein 10 te Haren.

Van: Karin Dunnebacke <Karin.Dunnebacke@groningen.nl>

Verzonden: maandag 16 oktober 2023 14:52
Aan: Griffie <Griffie@groningen.nl>
Onderwerp: Inloop Herinrichting Raadhuisplein Haren

Geachte raadsleden,

Hierbij nodigen wij u van harte uit om de inloopavond Herinrichting (vergroenen)  Raadhuisplein in Haren bij te wonen op dinsdag 17 oktober as. van 17.00-20.00 uur in het vm. Gemeentehuis van Haren aan het Raadhuisplein 10 te Haren.

Tijdens deze inloop worden er 3 modellen getoond die zijn gemaakt op basis informatie/ideeën van bezoekers en gebruikers van het centrum Haren die we hebben opgehaald op 23 en 24 juni 2023 op resp. de markt en bij het gemeentehuis in Haren.

Gebruikers/bezoekers van het Raadhuisplein kunnen tijdens deze inloop hun ideeën/opmerkingen weer geven op de 3 modellen. Deze ideeën/opmerkingen zullen door Landschapsbureau Laos worden verwerkt in een uiteindelijk voorkeursscenario welke naar verwachting aan het einde van het eerste kwartaal 2024 klaar zal zijn.

Graag tot ziens op 17 oktober as.

Met vriendelijke groet,

Karin Dunnebacke