Uitnodiging VNG Bestuurdersdag en Najaars ALV

• 01 december 2023 09:30 tot 16:00
  • locatie: Beatrixtheater Utrecht
Direct opslaan in uw agenda

Bekijk deze email in je browser

Geachte burgemeesters, wethouders, raadsleden, secretarissen en griffiers,

Namens het VNG-bestuur nodig ik u uit voor de jaarlijkse VNG Bestuurdersdag - met aansluitend de Najaars Algemene Ledenvergadering. Op vrijdag 1 december van 09.30 - 16.00 uur ontvangen we u graag in het Beatrixtheater in Utrecht

Wat kunt u verwachten?
De VNG Bestuurdersdag staat in het teken van inspiratie, informatie en ervaringen uitwisselen.

We starten de dag met politicoloog André Krouwel, werkzaam als universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit, oprichter van Kieskompas en columnist bij het VNG Magazine. Hij geeft zijn visie op de uitslagen van de Tweede Kamerverkiezing op 22 november, gevolgd door een gesprek met VNG-voorzitter Sharon Dijksma over de mogelijke gevolgen voor gemeenten.

Hierna zijn er 2 ronden met deelsessies van elk een uur. Na de lunch volgt de Algemene Ledenvergadering (ALV). De vergaderstukken voor de ALV ontvangt u op 3 november via een ledenbrief. De stukken zijn daarna ook te vinden op onze website: vng.nl/alv.

Tijdens de deelsessies en gedurende de pauzes is er voldoende tijd om uw collega-gemeentebestuurders te ontmoeten.

Aanmelden voor de Bestuurdersdag en Najaars ALV
Meld u aan via onderstaande button. In het aanmeldformulier kiest u vervolgens welke deelsessies u in de ochtend wilt volgen. Het volledige programma en informatie over de deelsessies vindt u op de congreswebsite.

Ik hoop u te ontmoeten op 1 december.