"Denkrichtingen NOVEX-Lelylijn 2050"

• 21 maart 2024 20:00 tot 22:00
  • locatie: Van der Valkhotel, Drachten

Informatiebijeenkomsten

Op 1 maart jl. heeft de Stuurgroep Lelylijn het tussenrapport "Denkrichtingen NOVEX-Lelylijn 2050"  1) vrijgegeven om over in gesprek te gaan. Voor een goed gesprek is het van belang voldoende geïnformeerd te zijn en daarom organiseren we twee bestuurlijke informatiebijeenkomsten. Deze bijeenkomsten vinden plaats op:

-        Donderdagavond 14 maart om 19.30 uur in het stadhuis van Lelystad, Stadhuisplein 2;

-        Donderdagavond 21 maart om 20.00 uur in Drachten, Van der Valkhotel, Lavendelheide 4.

Omdat het NOVEX-onderzoek zich richt op het bundelingstracé (A6/A7/A32), zijn de besturen die langs dit tracé liggen eerder al via een vergaderverzoek uitgenodigd. Maar vanzelfsprekend bent u allen van harte welkom, ook de colleges, raads- en Statenleden van de provincie Drenthe.

Bent u geïnteresseerd en wilt u zich aanmelden voor één van beide bijeenkomsten, dan kan dat via lelylijn@provinciegroningen.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en u bij één van de informatiebijeenkomsten te mogen begroeten. Bij vragen, neem gerust contact op via lelylijn@provinciegroningen.nl

1)     De samenvatting  “Denkrichtingen NOVEX-Lelylijn 2050” is als bijlage toegevoegd aan deze mail en het volledige rapport kunt u vanaf 16.30 uur hier lezen.

Met vriendelijke groet,

Projectdirecteur