Warmtetransitie webinar

• 16 april 2024 12:00 tot 13:00
  • locatie: online
Direct opslaan in uw agenda

Geachte raad,

In 2050 moet de gebouwde omgeving aardgas vrij zijn, maar hoe zorgen we ervoor dat dit doel bereikt wordt?

Alle gemeenten hebben een transitievisie warmte vastgesteld en moeten nu de stap maken naar wijkuitvoeringsplannen. Elke wijk is anders. Hoe creëer je ruimte voor deze verschillen in het uitvoeren van beleid?

Tertium doet onderzoek naar de mogelijkheden van participatie en maatwerk in de warmtetransitie. Hoe betrekken andere gemeenten (de belangen van) bewoners, welke lessen kunnen we leren van de literatuur, en welke praktische tips komen hieruit voort?

Op dinsdag 16 april van 12:00-13:00 organiseren wij een Webinar waarin we de resultaten presenteren. Zou u de Webinar willen doorsturen naar degenen binnen uw organisatie die dit interessant vinden?

Aanmelden kan via dit online formulier, waarin we meteen enkele onderzoeksvragen stellen.
Met vriendelijke groet,

Tertium | Stichting URGENT